Wij vragen uw akkoord om dit te mogen blijven doen. Indien u niet akkoord gaat kan het zijn dat bepaalde onderdelen van de website niet goed functioneren.

Wedstrijdzeilen in Lelystad haven

In 2020 organiseren we weer een seizoenvullend programma van wedstrijden.

• We beginnen het seizoen met de 50 mijl race (voor doublehanded en solo zeilers) op eind april.
  • Vanaf de 1e woensdag in mei kun je deelnemen aan de inmiddels bekende woensdagavond cup (kortweg WA-cup).
  • De Lelystad Regatta is een 2-daagse wedstrijdweekend (in  september).
  • In de winter is er voor de fanatieke zeiler de mogelijkheid om maandelijks een wedstrijd te varen.

Heel houden, geen gezeur en een hoop lol staat voorop bij al onze wedstrijden.Tevens is deelname mogelijk voor leden en niet-leden van onze vereniging.